zaterdag 19 februari 2011

#4 Net Vibes is zo slecht nog niet

Wat gaat het worden, Google Reader, Net Vibes of Symbaloo? Voor Symbaloo heb ik de helpdesk ingeschakeld. Ik heb problemen met het toevoegen van de blogs die ik wil volgen. Bij het eerste antwoord van de helpdesk blijkt dat mijn Symbaloo werkbalk er heel anders uitziet dan van degene die mij probeert te helpen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Vrolijk ga ik verder met de volgende. Net Vibes. Zoals ik al gezegd heb vind ik deze veel prettiger van uiterlijk dan Reader. Aan de slag dan. En dat gaat heel makkelijk. Je klikt linksboven op "inhoud toevoegen", Dan op "feed toevoegen", vervolgens de URL van de blog die ik wil volgen. Dan krijg ik 3 blokjes waaruit ik kan kiezen. Geen idee wat het verschil is, dus ik kies er willekeurig één. De blog wordt keurig aan mijn Net Vibes pagina toegevoegd. Eén van de blogs die ik ook af en toe volg (via Google Reader) is die van Edwin Mijnsbergen (Mijns Inziens). Ik heb geen idee wat zijn URL is. Via Google Reader, waar ik hem ooit al eens toegevoegd heb, kom ik op het weblog van Mijns Inziens. Daar staat keurig de keus om hem via Twitter te volgen en de mogelijkheid  voor RSS. Daarop geklikt krijg ik de keuze om hem toe te voegen aan verschillende pagina's. Ik kies voor Net Vibes en na nog een paar keer klikken wordt hij soepel toegevoegd.
Zoals ik het nu zie, gaat mijn voorkeur uit naar Net Vibes.

Wordt vervolgd

2 opmerkingen:

  1. Ik kan je daar geen ongelijk in geven. Met de grote hoeveelheden blogs die ik volg is Netvibes ideaal. Juist ook omdat je verschillende tabs kunt maken met daarin op onderwerp gegroepeerde blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een weekje er tussenuit betekent bijna een "eeuw" achterstand!! Ik ga gelijk met jouw info en de reactie daarop van 23 dingen eens uitvogelen wat voor mij de beste optie kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen