zondag 13 maart 2011

#8 De Grobbebollen in de Efteling

De Grobbelbollen in de Efteling, maar dan in een soft ovaaltje. Is er toch nog wat gelukt via de site  fotoaanpassen.nl. Dan opslaan op de computer en voila. 


Uit het bovenstaande spreekt mijn frustratie. Natuurlijk lukt er wel het een en ander, maar het gaat allemaal veel lastiger dan ik had gedacht. Na veel proberen, dingen maken waarvan ik dacht "waar ben ik mee bezig" heb ik veel uitgeprobeerd. Dit is natuurlijk altijd nuttig. Bij het maken van posters en flyers kan ik vast gebruik van maken en natuurlijk het aankleden van mijn blog.

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het aankleden van mijn blog is ook één van mijn favoriete bezigheden :) En bij het maken van posters en flyers voor de lezingen van het GIP zal het inderdaad ook zeker van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Impressive;-) Verreweg de meest opwindende Efteling attractie.

    BeantwoordenVerwijderen