zondag 6 maart 2011

Mijn eerste blog via mijn iPhone.

Net een app gedownload en nu maar eens uitproberen.
Net lekker een stukje gevaren, hoewel ik nu wel warm moet worden. Dat is geen probleem in de zon achter het raam, maar ook op de steiger uit de wind is het goed vertoeven. Ik zie niet hoe ik vanuit dit programma een foto kan toevoegen, dus daarvoor verwijs ik jullie naar mijn Hyves en Facebook. Misschien dat het via een betaalde app wel kan, maar alles wat ik uitprobeer doe ik gratis. Als het bevalt kijk ik verder.

3 opmerkingen:

  1. Welk Appje heb je hiervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BlogWriter Lite, de gratis versie. ik kan alleen mijn eigen blog zien en een blog schrijven. Ik wil er best voor betalen, maar dan wel voor een app die doet wat ik wil. Ik wil toch ongeveer 20 blogs volgen en erop kunnen antwoorden. Geen idee of dat bestaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp dat Blogpress dat allemaal wel kan en momenteel in de aanbieding is. En anders moet je eens op "Blogger" zoeken in de Appstore.

    BeantwoordenVerwijderen